chs band and choir concert
Si informano gli interessati che sono aperte le iscrizioni alla Scuola Civica di musica per l'annualità 2018/2019. E' possibilie presentare le istanze, adeguatamente compilate secondo le seguenti modalità:
- A mano presso l'ufficio protocollo del Comune di Pabillonis negli orari di apertura al pubblico;
Si ricorda che i corsi disponibili, la cui attivazione sarà subordinata al raggiungimento del numero minimo di iscrizioni necessario, sono: pianoforte, chitarra classica, chitarra moderna, canto lirico, canto moderno, canto corale, percussioni, organetto diatonico, fisarmonica, launeddas e violino.
Per maggiori delucidazioni è possibile consultare il fascicolo informativo. I moduli di iscrizione possono essere ritirati presso il Comune di Pabillonis oppure scaricati online dal sito istituzionale

SCARICA I DOCUMENTI:

Le iscrizioni ordinarie sono aperte fino al 10 OTTOBRE 2018
Coloro che si iscriveranno successivamente a tale data potrebbero essere soggetti ad una selezione qualora il numero delle domande pervenute sia superiore al numero dei posti disponibili.

Per ulteriori informazioni:
Telefono 3683106868

Pabillonis 20 Settembre 2018

Il Sindaco              L’Assessore alla Cultura
Riccardo Sanna                      Rosita Bussu

sardegna

Si fait sciri a ia interessaus chi funt abertas is iscritzionis a sa Scola Cívica de Música po s’annualidadi 2018/ 2019. Si podint presentai is domandas cumpiladas in manera oportuna in is maneras chi sighint:

• A manu in s’Ufítziu Protocollu de su Comunu de Pabillonis in s’oràriu de abertura a su púbricu;

S’arremonat chi is cursus disponíbbilis, chi si faint si si sodigat su númunu mínimu de iscritzionis necessàriu, funt: pianuforti, ghitarra cràssica, ghitarra moderna, cantu líricu, cantu modernu, cantu cun su coru, percussionis, organetu diatónicu, fisarmónica, launeddas e violinu.

Po àteras scedas si podit castiai su fascículu informativu. Is mollus de iscrizioni si podint arretirai ande su Comunu de Pabillonis opuru si podint scarrigai “on line” de su giassu istitutzionali.

Is iscritzionis ordinàrias funt abertas fintzas a su 10 de Meseladàmini 2018

Is chi si iscriint apustis de tali data iant podi essi sugetus a unu sceberu si su númunu de is domandas lómpiu  sodigat su númunu de is postus disponíbbilis.

Po àteras scedas:

Tel. 3683106868